I have made a dessison

Okej - en gång för alla!

Nu byter jag till blogg.se! Har länge funderat och aldrig tagit steget. Men vafan! Bryr mig inte längre.
Denna bloggen kommer kort och gott vara skriven av mig och mina alteregon.
Så vem är jag då? Mitt namn är Sanna. Kommer från ett obetydligt litet ställe men är egentligen från Malmö.
Min förebild är kort och gott Isabella, som vi känner som Blondinbella. Säger man något annat så är det bara avundsjuk! Hon gör så bra saker. Även om jag också fattar att det inte bara är en 18åring som skriver, utan att det är folk som created henne, eller? En del säger det iallafall.. Ni kan alltid fråga mig vad ni vill om ni undrar något=)


"Ännu en bortskämd brud som skaffat blogg". Nej? Så kan man verkligen inte säga om mig!
Ända sedan jag föddes har det hänt saker i mitt liv, inte bara en, utan flera saker.. Saker som jag tror bara gjort mig starkare! Och jag är glad ändå att sakerna hände mig, för jag tror ärligt inte att det är så många som klarar lika mycket som mig, eller så. Don´t get me wrong vad ni än gör!

Min dag då!
Dagen började på Euronics för min del, där tog jag foto till mitt id-kort. Inte så snyggt dock! Haha.. Enligt mig då! :P
Sen banken där jag fixade till kortet osv.. =) Kod och sånt! Fick faktiskt en komplimang om mitt kort som jag skulle skicka till att få Id-kort! Hahaha, inte varje dag det! :P
Sen shoppingshopping på Lindex! För min del blev det ett blått linne & ett rosa linne. Samma sort á 39.50 st. Me like :) Min syster har tydligen likadana.. Haha..

Så ser linnet ut, med ett sånt hål :) haha

Hmm.. Det är allt för nu! Snart ska jag till Hallaryd! (: . Like it there! Ni får ha det bäst. Pusspuss er Sansiquita ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0